בניית אתרים - מאמרים | בניית אתרים עשה זאת בעצמך
בניית אתרים - מאמרים
 
פתח אתר כעת
14 יום ניסיון ללא תשלום וללא התחייבות

מעל 250,000
כבר בחרו לפתוח אתר במערכת בניית אתרים שלנו, אנו מציעים לך לבדוק אותנו ולראות שלא תוכל לקבל מוצר טוב יותר במקום אחר.
פתח אתר כעת
 
 
לייבסיטי - מאמרים

בניית אתרים - עשה זאת בעצמך

 

מזל טוב! החלטתם שאתם לא מוכנים להסתפק בכרטיס ביקור מהסוג הישן והמוכר, ואתם מיישרים קו עם הטכנולוגיה והקדמה ובונים לעצמכם אתר אינטרנט. בניית אתרים והשקעה בו יכולה לעבוד בשבילכם סביב השעון, אם רק תעבדו נכון.

יש מי שבוחר לעשות את זה לבד, במו ידיו, עם קצת הדרכה ממביני עניין ומרשת האינטרנט עצמה. רבים סבורים כי בניית אתרים אינה תורה מסיני, ושלא דרוש יותר מדי כדי לבצע עבודה של בניית אתר אינטרנט בעשר אצבעות. צריך רק לדעת מהיכן להתחיל, וקדימה לעבודה.

המתכון של בניית אתרים באופן עצמאי ופרסומם ברשת כולל מספר שלבים, בהם התמצאות בסיסית במחשב; גישה לרשת האינטרנט; מקום אחסון לאתר החדש; עורך HTML בעזרתו ייבנה האתר; הגדרת המטרות שלכם; הורדת עורך אתרי אינטרנט; בניית האתר עצמו; מציאת שרת לאחסון האתר החדש; קידום האתר ברשת; העתקת האתר לשרת המאחסן את האתר; וקבלת נתוני כניסות לאתר (טראפיק).

בניית אתרים - ולחדשות בהרחבה


בניית אתרים מתחילה בקניית דומיין, כלומר – כתובת האינטרנט שבה יוצג האתר. כדאי שהדומיין יהיה קליט ויכלול מילים שקשורות לתחום עיסוקו של האתר שלכם.

אחרי הדומיין מגיע תורו של שירות אחסון האתרים, שם יאוחסן האתר שלכם. מאחר וההיצע בשוק רב, התמקחו על מחיר ובדקו בשבע עיניים את ניסיונה, אמינותה ומקצועיותה של החברה המתחרה על הכיס שלכם. המשמעות: תמיכה טכנית יעילה, אמינות שרתים והמהירות שלהם, תוכנות סטטיסטיות ועוד. כל אלה יעשו את ההבדל בין אתר מדשדש ואפור לאתר שיקפיץ אתכם קדימה, בכל מובן.

בניית אתרים כוללת גם (ובעיקר) את תכנון האתר שלכם. פירושו של דבר – חשבו על המהות, על קהל היעד שאתם פונים אליו והמסרים שאתם מבקשים להעביר לו. תכננו את האתר באופן שיתאים ליעדים שקבעתם לעצמכם, וכמובן שיהיה נוח ופשוט להתמצאות וניווט.

חברת בניית אתרים יכולה לסייע בעיצוב


בשלב הבא תתבקשו לבחור עיצוב לאתר, או לפחות כיוון מסוים שיתווה את סגנונו הוויזואלי. לא לכולם יש רקע בעיצוב ולכן ייתכן שלא תהיה לכם ברירה אלא לפנות לחברת בניית אתרים בהקשר זה. אם אתם קצרים בכסף או מעוניינים לחסוך מכל סיבה אחרת, תוכלו לעשות שימוש בעיצובים מוכנים שעלותם נמוכה משמעותית מעיצוב מותאם אישית ללקוח. זכרו – אין מה להשוות את תוצאותיו של העיצוב המוכן לאלה שתקבלו בחברת בניית אתרים מקצועית.


 למידע נוסף על שירותי עיצוב אתרים >>

 
 
© 2014 Livecity. All rights reserved